🗓️ 26.02.2025.
🕒 17:30 – 19:30
Amazon je bio jedna od prvih kompanija koja je ukinula korištenje PowerPointa na sastancima izvršnih direktora. Naime, narativna je struktura učinkovitija od PowerPointa. Priče utječu na slušatelje na emocionalnoj razini, a ne samo intelektualno. Nadalje, one su ključan faktor u zadržavanju pozornosti publike. Stoga ne čudi da je priča dio kompozicije govora još od antike. Neuroznanstvenici su kroz svoja istraživanja dokazali kako je ljudski mozak predodređen za priče, odnosno narative. Drugim riječima, pripovijedanje nam je usađeno. Kroz priče, ljudi doživljavaju svijet i ostvaruju komunikaciju. U poslovnom svijetu narativ je bitan jer pridonosi boljem prisjećanju informacija i glavnih poruka. Stoga ne iznenađuje da je storytelling jedna od najpopularnijih tehnika javnog nastupanja 21. stoljeća. Storytelling koristimo stalno, samo trebamo naučiti kako ga kvalitetno upotrijebiti u poslovnom komuniciranju. Ovaj webinar upoznat će vas s glavnim tehnikama storytellinga jer nije svaka priča dobra priča.
Po završetku programa, polaznici će:
- naučiti glavne tehnike storytellinga
- savladati informiranje i uvjeravanje kroz pripovijedanje
- naučiti strukturirati pripovijedanje i povezati ga s temom o kojoj govorimo
- implementirati pričanje priča u svakodnevno poslovno komuniciranje
- osnažiti pripovjedača u sebi
Kome je program namijenjen:
- svima koji žele pridobiti i zadržati pozornost publike
- nadograditi svoje vještine javnog nastupanja
- naučiti inovativno prezentirati
Predavač: dr. sc. Zdravka Biočina
Adresa: Ulica Filipa Vukasovića 1, Zagreb
Prijavite se putem linka!
Cijena sudjelovanja iznosi 95 EUR + PDV.